Sunday, February 20, 2011

Mrs. Zach's First Give-Away : Free Photoshoot Uols!


Align Centerfuh! mood mengontest agak merudum.. byk GA yg dah terlepas, huh! kali ni saya x nak lepaskan peluang join GA kawan sekampung a.k.a kawan ukur jalan petang2 round kampung naik motor. ;P byk sgt kenangan, kalau nak citer karang x sempat pulak nak join GA beliau. haha. sambil join sambil promote GA ni skali. haha. puan khairiah ni part time photog. so, dia berbesar hati nak sponsored sesi photoshoot kepada yg bertuah.

jom reramai join GA puan khairiah ni! kalau nak tahu syarat2nya sila refer entry GA beliau.

antara syarat2nya :
1. follow.
2. lengkapkan ayat.
3. hebahkan.
4. tinggalkan jejak.

"saya nak menang mrs zach's first give away kerana.....saya dari dulu teringin nak jadi model photog beliau laki bini coz gambar yg dihasilkan adalah sgt cun bangat. ini ikhlas, tiada ayat kipas2 di sini,hehe. saya dah lihat hasil tangkapan beliau yang kebanyakan model2 nya adalah rakan sekolahan kami dulu2. asik2 suami je yg shoot gambar saya, teringin gak feeling ala2 artis ada photog sedang shoot gambar kami sekeluarga.  ahaks!~ jarang dpt gambar bertiga, slalunye berdua lebih baik dgn aqeef je. last berphotoshoot beriya2, mase kawin dulu je la. (sambil taip entry ni sambil verangan tengah posing ala2 gedix sambil berbaring2 di taman bunga beralaskan tikar bersama suami dan anak tersayang) ewah! puan khairiah, pls take note! ekeke..

Tarikh tutup penyertaan ialah: 20 Februari 2011.


1 comments:

mrs zach said...

zie...hahahaa..lawak la ko ni. terus rasa nak bg piala kemenangan kat ko. keenn?? hahahaha. tapi disebabkan aku ni adil dan saksama, aku akan blogwalking dan ajukan pd juri propesional lainnye. hahaha...rakan seukur jalan tidak diambil kira sbg point ;p

Post a Comment